Samsignal og Stofa melder ingen prisstigninger til tv-kunderne i hele 2021

14/10/2020 12:42

Efteråret er sæson for prisstigninger på det danske tv-marked. I år gælder det dog ikke, hvis du er medlem af Samsignal. Sammen med Stofa har de nemlig gjort det muligt at holde tv-priserne i ro i hele 2021.

Der er gode nyheder for alle Stofas tv-kunder. Den danske tv- og internetudbyder, der er en del af Norlys, har nemlig i samarbejde med  Samsignal besluttet, at holde tv-priserne i ro hele næste år. Det fortæller adm. direktør i Stofa, Sune Nabe Frederiksen: 

- Hvert år regulerer tv-selskaberne priserne på deres indhold, og det betyder som regel, at priserne stiger for de danske tv-kunder. I år har vi i samarbejde med antenneforeningerne dog valgt at låse priserne på vores tv-pakker, og det betyder helt konkret, at vi ikke hæver prisen på vores tv-pakker i hele 2021. 


Den store tv-pakke opgraderes med sportsindhold og TV2 PLAY Favorit + Sport

Også på indholdssiden kan kunderne se frem til at fastholde den kvalitet, de kender. Stofa ændrer nemlig ikke på indholdet i Lille og Mellem tv-pakke, mens Stor tv-pakke opgraderes på flere punkter: 

- Disney lukker kanalen Disney XD, og derfor udgår den af vores store tv-pakke. Til gengæld styrker vi partnerskabet med TV2 med tilføjelsen af TV2 SPORT X, som har sikret sig sportsrettighederne til blandt andet Europa League, italienske Serie A og spanske LaLiga. Og så bliver streamingindholdet endnu stærkere, når vi opgraderer kunderne fra TV2 PLAY Basis til den fulde streamingløsning, TV2 PLAY Favorit + Sport. Begge dele har været bredt efterspurgt, så jeg forventer, at det vil vække glæde hos rigtig mange af vores kunder, fortæller Sune Nabe Frederiksen. 


Samsignal vil sikre attraktive 
fordele til medlemmer

Beslutningen om at fastholde prisniveauet året ud er et udtryk for, at man hos Stofa ønsker at styrke sin position og gøre det så attraktivt som muligt at være kunde. Det kunne dog ikke lade sig gøre uden et bredt samarbejde med antenneforeningerne, herunder Samsignal, og hos formand Anders Lisvad var der ingen tvivl om, at det kommer medlemmerne til gavn

Samsignal er sat i verden for at sikre fordele til vores medlemmer. Derfor er jeg også meget tilfreds med, at medlemmerne ikke vil opleve en prisstigning på deres tv-indhold i 2021. Det bekræfter bare endnu en gang vores gode samarbejde med Stofa og ikke mindst, at der er en stor styrke i fællesskabet, udtaler Anders Lisvad.

Stofa leverer internet og TV til Samsignals cirka 6.000 medlemmer i Trustrup, Ålsø, Grenaa, Åstrup og Hammelev, og Samsignal har de seneste år oplevet en stabil fremgang i antal medlemmer.

Nyt

Kundeservice

For at gøre driften af Samsignal så billig og effektiv som muligt, har vi valgt at hyre Stofa til at stå for den direkte kundeservice.

Spørgsmål om teknisk hjælp skal rettes til Stofa support på telefon 88 30 30 20, hverdage 08.00 - 22.00.



Spørgsmål om SmartTV skal rettes til Stofa support på telefon 88 30 30 30.

Ved akutte tekniske problemer udenfor normal åbningstid, kan hovedvagten kontaktes på telefon 88 13 18 18, åbent alle dage 16:00-24:00.

Se mere på Stofas kundeservice hjemmeside: www.stofa.dk/kundeservice

x