Ved problemer med tv-signalet skal Stofa kontaktes - vælges anden mulighed er det for egen regning.
For ofte stillede spørgsmål, se Stofas FAQ
Tips fra Stofa
Bliv klogere på streaming, Wifi og alt muligt andet i den digitale verden. Stofa har lavet en række artikler, der kan hjælpe dig i den digitale jungle, der er i alt lige fra Wifi og internet til gaming, apps og tips til en bedre digital sikkerhed.
Selvhjælp – videoguides
Nu slipper du for at ringe til os for at få hjælp til blandt andet at tilslutte dit modem, tilføje eller fjerne VælgSelv-kanaler og sætte kortslæseren fra Stofa i dit tv. Al information, du skal bruge, er samlet i de otte videoguides herunder. Se med her – det er hurtigt og nemt.
Sådan tilslutter du dit modem fra Stofa
Sådan logger du på wifi - computer og iPad
Sådan bruger du WifiScanneren
Sådan bruger du Stofa WebTv på iPad
Sådan ser du Stofa WebTv på Apple TV 4
Sådan sætter du din kortlæser fra Stofa i dit tv
Sådan tilføjer og fjerne du VælgSelv-kanaler
5 hurtige tips til at gøre din streamingaften bedre
For at gøre driften af Samsignal så billig og effektiv som muligt, har vi valgt at hyre Stofa til at stå for den direkte kundeservice.
Spørgsmål om teknisk hjælp skal rettes til Stofa support på telefon 88 30 30 20, hverdage 08.00 - 22.00.
Spørgsmål om SmartTV skal rettes til Stofa support på telefon 88 30 30 30.
Ved akutte tekniske problemer udenfor normal åbningstid, kan hovedvagten kontaktes på telefon 88 13 18 18, åbent alle dage 16:00-24:00.
Se mere på Stofas kundeservice hjemmeside: www.stofa.dk/kundeservice