Teknik og tips

Ved problemer med tv-signalet skal Stofa kontaktes - vælges anden mulighed er det for egen regning.

For ofte stillede spørgsmål, se Stofas FAQ

Download programliste inkl. frekvenser på radiokanaler

Tips til wifi

Interaktive bredbåndsguide

 

Tips fra Stofa

Bliv klogere på streaming, Wifi og alt muligt andet i den digitale verden. Stofa har lavet en række artikler, der kan hjælpe dig i den digitale jungle, der er i alt lige fra Wifi og internet til gaming, apps og tips til en bedre digital sikkerhed.

Læs mere her: stofa.dk/blog

 

Selvhjælp – videoguides

Nu slipper du for at ringe til os for at få hjælp til blandt andet at tilslutte dit modem, tilføje eller fjerne VælgSelv-kanaler og sætte kortslæseren fra Stofa i dit tv. Al information, du skal bruge, er samlet i de otte videoguides herunder. Se med her – det er hurtigt og nemt.

Sådan tilslutter du dit modem fra Stofa

Sådan logger du på wifi - computer og iPad

Sådan bruger du WifiScanneren

Sådan bruger du Stofa WebTv på iPad

Sådan ser du Stofa WebTv på Apple TV 4

Sådan sætter du din kortlæser fra Stofa i dit tv

Sådan tilføjer og fjerne du VælgSelv-kanaler

5 hurtige tips til at gøre din streamingaften bedre

Kundeservice

For at gøre driften af Samsignal så billig og effektiv som muligt, har vi valgt at hyre Stofa til at stå for den direkte kundeservice.

Spørgsmål om teknisk hjælp skal rettes til Stofa support på telefon 88 30 30 20, hverdage 08.00 - 22.00.



Spørgsmål om SmartTV skal rettes til Stofa support på telefon 88 30 30 30.

Ved akutte tekniske problemer udenfor normal åbningstid, kan hovedvagten kontaktes på telefon 88 13 18 18, åbent alle dage 16:00-24:00.

Se mere på Stofas kundeservice hjemmeside: www.stofa.dk/kundeservice

x