Kontakt

Kundeservice

Henvendelser vedr. ændring af produkter, spørgsmål til regning, rykker m.v. skal rettes til Stofa kundeservice på telefon 88 30 30 30 alle hverdage mellem kl. 8.00-17.00.

Henvendelser vedr. teknisk hjælp om omsætning, Wifi-optimering, fejlmelding m.v. skal rettes til Stofa teknisk support på telefon 88 30 30 30, hverdage mellem kl. 9.00-21.00. Weekend og helligdage mellem kl. 9.00-17.00.

Du er altid velkommen til at kontakte Samsignal hvis du stadig har problemer efter din henvendelse til Stofa. Du kan enten besøge os i vores servicebutik, som har åbent hver torsdag mellem kl. 12.00-17.00, ved at sende en mail til os på samsignal@stofanet.dk eller ved at sende os en besked via facebook.

Foreningen har ingen ansatte. Vi har en bestyrelse på 5 personer, som driver foreningen i deres fritid. Du kan kontakte os her:

Samsignal
Norddjurs Antenneforsyning A.m.b.a.
Havnevej 26, 8500 Grenaa
samsignal@stofanet.dk
Tlf: 82 43 51 41

Kundeservice

For at gøre driften af Samsignal så billig og effektiv som muligt, har vi valgt at hyre Stofa til at stå for den direkte kundeservice.

Spørgsmål om teknisk hjælp skal rettes til Stofa support på telefon 88 30 30 20, hverdage 08.00 - 22.00.



Spørgsmål om SmartTV skal rettes til Stofa support på telefon 88 30 30 30.

Ved akutte tekniske problemer udenfor normal åbningstid, kan hovedvagten kontaktes på telefon 88 13 18 18, åbent alle dage 16:00-24:00.

Se mere på Stofas kundeservice hjemmeside: www.stofa.dk/kundeservice

x