Kontakt

Kundeservice

Henvendelser vedr. køb eller ændring af produkt samt spørgsmål til regning, rykker m.v. skal rettes til Norlys kundeservice på telefon 70 11 40 40, der har åbent mandag til torsdag kl. 8-17 og fredag kl. 8-16.

Henvendelser vedr. teknisk hjælp om opsætning, Wifi-optimering, fejlmelding m.v. skal rettes til Norlys Teknisk Support på telefon 70 11 40 40, der har åbent mandag til fredag kl. 8-19 samt i weekend og helligdage kl. 10-16.

Du er altid velkommen til at kontakte Samsignal hvis du stadig har problemer efter din henvendelse til Norlys.

Vores telefon har åbent mandag, tirsdag, onsdag og fredag kl. 9-16 og om torsdagen kan du ringe mellem kl. 9-10 eller besøge os i Servicebutikken, der har åbent mellem kl. 10-15. Du kan også sende en mail til os på samsignal@stofanet.dk eller en besked via Messenger – så svarer vi hurtigst muligt

Foreningen har ingen ansatte, men vi er en aktiv bestyrelse på 5 personer, som driver foreningen i vores fritid. Du kan kontakte os her:

Samsignal
Norddjurs Antenneforsyning A.m.b.a.
Havnevej 26, 8500 Grenaa
samsignal@stofanet.dk
Tlf: 82 43 51 41

Kundeservice

For at gøre driften af Samsignal så billig og effektiv som muligt, har vi valgt at hyre Stofa til at stå for den direkte kundeservice.

Spørgsmål om teknisk hjælp skal rettes til Stofa support på telefon 88 30 30 20, hverdage 08.00 - 22.00.



Spørgsmål om SmartTV skal rettes til Stofa support på telefon 88 30 30 30.

Ved akutte tekniske problemer udenfor normal åbningstid, kan hovedvagten kontaktes på telefon 88 13 18 18, åbent alle dage 16:00-24:00.

Se mere på Stofas kundeservice hjemmeside: www.stofa.dk/kundeservice

x