Kontakt

Norlys Kundeservice & Salg – tlf: 70 11 40 40
Har du spørgsmål til regning, rykker m.v. skal du kontakte Norlys Kundeservice på tlf. 70 11 40 40, der har åbent mandag til torsdag kl. 8-17 og fredag kl. 8-16.

Du kan også kontakte Norlys Kundeservice hvis din henvendelse vedr. køb eller ændring af produkt.


Norlys Teknisk Support – tlf: 70 11 40 40

Henvendelser vedr. teknisk hjælp om opsætning, Wifi-optimering, fejlmelding m.v. skal rettes til Norlys Teknisk Support på telefon 70 11 40 40, der har åbent mandag til fredag kl. 8-19 samt i weekend og helligdage kl. 10-15.


Lokal service via Samsignal

Har du brug for hjælp til dine Norlys-produkter som du har via Samsignal, eller vil du have hjælp til at finde den tv- og/eller internet-løsning der passer bedst til dig, så besøg os i vores Servicebutik på Havnevej 26 hver torsdag mellem kl. 10 og 15.

Du kan også ringe til os på vores Service-telefon, der har åbent hver mandag, tirsdag, onsdag og fredag mellem kl. 9 og 16 – læs mere her


Øvrige henvendelser

Du er altid velkommen til at kontakte Samsignal hvis du stadig har problemer efter din henvendelse til Norlys. Send en mail til os på samsignal@stofanet.dk eller en besked via Messenger – så svarer vi hurtigst muligt.

Foreningen har ingen ansatte, men vi er en aktiv bestyrelse på 5 personer, som driver foreningen i vores fritid. Du kan kontakte os her:

Samsignal

Norddjurs Antenneforsyning A.m.b.a.

Havnevej 26, 8500 Grenaa

samsignal@stofanet.dk