Norlys Kundeservice & Salg – tlf: 70 11 40 40
Har du spørgsmål til regning, rykker m.v. skal du kontakte Norlys Kundeservice på tlf. 70 11 40 40, der har åbent mandag til torsdag kl. 8-17 og fredag kl. 8-16.
Du kan også kontakte Norlys Kundeservice hvis din henvendelse vedr. køb eller ændring af produkt.
Norlys Teknisk Support – tlf: 70 11 40 40
Henvendelser vedr. teknisk hjælp om opsætning, Wifi-optimering, fejlmelding m.v. skal rettes til Norlys Teknisk Support på telefon 70 11 40 40, der har åbent mandag til fredag kl. 8-19 samt i weekend og helligdage kl. 10-15.
Lokal service via Samsignal
Har du brug for hjælp til dine Norlys-produkter som du har via Samsignal, eller vil du have hjælp til at finde den tv- og/eller internet-løsning der passer bedst til dig, så besøg os i vores Servicebutik på Havnevej 26 hver torsdag mellem kl. 10 og 15.
Du kan også ringe til os på vores Service-telefon, der har åbent hver mandag, tirsdag, onsdag og fredag mellem kl. 9 og 16 – læs mere her
Øvrige henvendelser
Du er altid velkommen til at kontakte Samsignal hvis du stadig har problemer efter din henvendelse til Norlys. Send en mail til os på samsignal@stofanet.dk eller en besked via Messenger – så svarer vi hurtigst muligt.
Foreningen har ingen ansatte, men vi er en aktiv bestyrelse på 5 personer, som driver foreningen i vores fritid. Du kan kontakte os her:
Samsignal
Norddjurs Antenneforsyning A.m.b.a.
Havnevej 26, 8500 Grenaa
samsignal@stofanet.dk