Servicebutikken holder lukket

27/05/2025 17:05

Servicebutikken på Havnevej 26 i Grenaa vil holde lukket:

  • Torsdag den 30. maj: Kristi Himmelfartsdag
  • Torsdag den 5. juni: Grundlovsdag

Vi er tilbage den 12. juni

Servicebutikken vender tilbage torsdag den 12. juni, hvor dørene vil være åbne fra kl. 10 til 15, som er vores nye åbningstid fra denne dato. Her står vi klar til at hjælpe med dine Norlys-produkter og til at finde præcis den tv- eller internetløsning, der passer bedst til dig.

Kan du ikke vente til den 12. juni

Henvendelser vedr. ændring af produkter, spørgsmål til regning, rykker m.v. skal rettes til Norlys kundeservice på telefon 70 11 40 40, der har åbent mandag til torsdag kl. 8-17 og fredag kl. 8-16.

Henvendelser vedr. teknisk hjælp om opsætning, Wifi-optimering, fejlmelding m.v. skal rettes til Norlys Teknisk Support på telefon 70 11 40 40, der har åbent mandag til fredag kl. 8-19 samt weekend og helligdage kl. 10-15.

Du er altid velkommen til at kontakte Samsignal hvis du stadig har problemer efter din henvendelse til Norlys. Du kan ringe til os på telefon 82 43 51 41 hver mandag, tirsdag, onsdag og fredag mellem kl. 9 og 16 - torsdag mellem kl. 9 og 10.

Du kan også sende en mail til os på samsignal@stofanet.dk eller ved at sende os en besked via Messenger.

Nyt

Kundeservice

For at gøre driften af Samsignal så billig og effektiv som muligt, har vi valgt at hyre Stofa til at stå for den direkte kundeservice.

Spørgsmål om teknisk hjælp skal rettes til Stofa support på telefon 88 30 30 20, hverdage 08.00 - 22.00.



Spørgsmål om SmartTV skal rettes til Stofa support på telefon 88 30 30 30.

Ved akutte tekniske problemer udenfor normal åbningstid, kan hovedvagten kontaktes på telefon 88 13 18 18, åbent alle dage 16:00-24:00.

Se mere på Stofas kundeservice hjemmeside: www.stofa.dk/kundeservice

x