VI UDGIVER FØRSTE NUMMER AF MEDLEMSNYT

01/11/2017 11:18

Vores nye medlemsblad er netop udkommet og er ved at blive omdelt til alle vores medlemmers husstande.

I bladet informerer vi om de nyeste tiltag i Samsignal, der gør os til leverandør af byens bedste bredbånd. Med de seneste nyheder fra Stofa bliver du klogere på, hvordan fremtidens tv- og bredbåndsløsning ser ud.

Du kan blandt andet læse om fremtidens tv-oplevelse, hvor flow-tv og streamingtjenester forenes. Lige nu kan det være svært at holde overblik over hvilke film, serier og tv-programmer, man har adgang til. I den nye tv-boks, der er på vej fra Stofa, bliver det bedste fra begge verdener kombineret i den lille boks – og Google bliver en integreret platform.

Du kan også læse om giganet, få wifi-tips og lære om digital dannelse i børnehøjde i bladet.

 

Vores medlemsnyt udkommer to gange om året, hvor vi samler de mest interessante artikler for vores læsere.

Læs hele bladet her.

Nyt

Kundeservice

For at gøre driften af Samsignal så billig og effektiv som muligt, har vi valgt at hyre Stofa til at stå for den direkte kundeservice.

Spørgsmål om teknisk hjælp skal rettes til Stofa support på telefon 88 30 30 20, hverdage 08.00 - 22.00.



Spørgsmål om SmartTV skal rettes til Stofa support på telefon 88 30 30 30.

Ved akutte tekniske problemer udenfor normal åbningstid, kan hovedvagten kontaktes på telefon 88 13 18 18, åbent alle dage 16:00-24:00.

Se mere på Stofas kundeservice hjemmeside: www.stofa.dk/kundeservice

x