Medlemsnyt nr. 5 ude nu

12/02/2020 15:54

Vores Medlemsnyt er netop udkommet. Det er nummer fem i rækken, og du kan bl.a. læse om:

  • Vi gør klar til fremtidens digitale behov
  • Guide: Din tv-pakke er mere end tv-kanaler
  • Nu er Stofa en del af Norlys – og hvad så?

 

Medlemsnyt udkommer en gang om året, hvor vi samler de mest interessante artikler for vores læsere.

Læs hele bladet her.

Nyt

Kundeservice

For at gøre driften af Samsignal så billig og effektiv som muligt, har vi valgt at hyre Stofa til at stå for den direkte kundeservice.

Spørgsmål om teknisk hjælp skal rettes til Stofa support på telefon 88 30 30 20, hverdage 08.00 - 22.00.



Spørgsmål om SmartTV skal rettes til Stofa support på telefon 88 30 30 30.

Ved akutte tekniske problemer udenfor normal åbningstid, kan hovedvagten kontaktes på telefon 88 13 18 18, åbent alle dage 16:00-24:00.

Se mere på Stofas kundeservice hjemmeside: www.stofa.dk/kundeservice

x