Kanaler flytter plads 6. december

30/11/2016 12:54

Tirsdag den 6. december 2016 sker den årlige kanalomlægning. I den forbindelse vil du opleve, at der bliver flyttet rundt på nogle af dine kanaler.

Hvis du ikke kan finde dine kanaler bagefter, skal du foretage en ny kanalsøgning på dit TV.

Benytter du Stofa boksen eller har et såkaldt CA-modul med kort i dit TV, behøver du ikke at foretage en kanalsøgning, da boksen automatisk finder de nye kanaler.

Har du problemer med at finde dine kanaler kan du læse Stofas guide her

Nyt

Kundeservice

For at gøre driften af Samsignal så billig og effektiv som muligt, har vi valgt at hyre Stofa til at stå for den direkte kundeservice.

Spørgsmål om teknisk hjælp skal rettes til Stofa support på telefon 88 30 30 20, hverdage 08.00 - 22.00.



Spørgsmål om SmartTV skal rettes til Stofa support på telefon 88 30 30 30.

Ved akutte tekniske problemer udenfor normal åbningstid, kan hovedvagten kontaktes på telefon 88 13 18 18, åbent alle dage 16:00-24:00.

Se mere på Stofas kundeservice hjemmeside: www.stofa.dk/kundeservice

x