Fra alle os til alle jer – mere indhold i dine tv-pakker i 2017

05/12/2016 12:58

Nyt år og nye glæder. I det nye år får du flere muligheder som abonnent hos Samsignal:

 

TV3 PULS kommer med i PAKKE 1

Du får den ekstra kanal uden prisstigning og uden at andre kanaler må vige pladsen. Det er en populær kanal hos Samsignal, som i døgndrift sender masser af gode film, serier og livsstilsprogrammer.

Se mere her

Den nye pris for pakke 1 pr. 1. januar 2017 er 190 kr. pr. måned. Stigningen på 5 kr. skyldes øget betaling til kanaludbyderne samt øget betaling for ophavsrettigheder (Koda/Copydan). 

 

TV3+ kan igen findes i PAKKE 2

Vi har forhandlet en rigtig favorabel pris for TV3+, der giver anledning til nye priser for tv-pakke 2 og tv-pakke 3. Som PAKKE 2 vælger får du altså nu mulighed for at følge med i de mange gode serier, film og ikke mindst sportsudsendelser på kanalen for en lille merpris pr. måned. 

Se mere her

Den nye pris for pakke 2 pr. 1. januar 2017 er 380 kr. pr. måned. Stigningen på 45 kr. skyldes dels betaling for TV3+, øget betaling til kanaludbyderne samt øget betaling for ophavsrettigheder.

 

Den nye Viasat Ultra HD uden merpris i PAKKE 3

Kanalen er Nordens første tv-kanal, der sender i Ultra HD. Du skal have et Ultra HD-TV for at kunne udnytte den højere opløsning til endnu skarpere TV, men du får den som en ekstra kanal uden merpris. Her får du fodbold fra Premier League, Champions League, La Liga og Serie A.

Den nye pris for pakke 3 pr. 1. januar 2017 er 520 kr. pr. måned. Stigningen på 5 kr. skyldes øget betaling til kanaludbyderne samt øget betaling for ophavsrettigheder, der dog delvist bliver modregnet i den billigere pris på TV3+.

Se mere om kanalen her

 

Du kan læse mere om vores priser og forskellige pakker her

Nyt

Kundeservice

For at gøre driften af Samsignal så billig og effektiv som muligt, har vi valgt at hyre Stofa til at stå for den direkte kundeservice.

Spørgsmål om teknisk hjælp skal rettes til Stofa support på telefon 88 30 30 20, hverdage 08.00 - 22.00.



Spørgsmål om SmartTV skal rettes til Stofa support på telefon 88 30 30 30.

Ved akutte tekniske problemer udenfor normal åbningstid, kan hovedvagten kontaktes på telefon 88 13 18 18, åbent alle dage 16:00-24:00.

Se mere på Stofas kundeservice hjemmeside: www.stofa.dk/kundeservice

x