Afbrydelse uge 12 – Klargøring til fase 1

23/03/2021 16:23

Stofa går i uge 12 i gang med den endelig klargøring til fase 1 i opgraderingen til Giganet.

Enkelte husstande kan risikere at opleve en kortvarig afbrydelse af deres signal.

 

(Klik på billedet for at se pdf i fuld størrelse)

undefined

Nyt

Kundeservice

For at gøre driften af Samsignal så billig og effektiv som muligt, har vi valgt at hyre Stofa til at stå for den direkte kundeservice.

Spørgsmål om teknisk hjælp skal rettes til Stofa support på telefon 88 30 30 20, hverdage 08.00 - 22.00.



Spørgsmål om SmartTV skal rettes til Stofa support på telefon 88 30 30 30.

Ved akutte tekniske problemer udenfor normal åbningstid, kan hovedvagten kontaktes på telefon 88 13 18 18, åbent alle dage 16:00-24:00.

Se mere på Stofas kundeservice hjemmeside: www.stofa.dk/kundeservice

x